Home -> Producten -> MyPlanner

PostHeaderIcon MyPlanner

Heeft u een bedrijf met veel wisselende werknemers of diensten? En heeft u geen zin om te veel geld te betalen voor dure planprogramma’s of plant u nog steeds in Excel? Dan is het nu tijd om uw planning te automatiseren met MyPlanner!

MyPlanner is een handige HRM (Human Resource Management) tool waarmee u uw personeel eenvoudig in kunt plannen op de verschillende taken en/of opdrachten. De planningsoftware staat in de 'Cloud' en wordt u aangeboden als een SaaS (Software as a Service). Hierdoor kunt u via een 'thin client' in uw eigen favoriete browser gemakkelijk inloggen zodat u altijd en overal bij uw bedrijf kunt. MyPlanner is tevens te gebruiken als CRM (Customer Relationship Management) en ERP (Enterprice Resource Planning) software.

Android app on Google Play

MyPlanner is uitermate geschikt om veel personeelsleden in te plannen op veel verschillende opdrachten, taken, projecten, diensten, evenementen, plaatsen en of klanten. Door de verschillende overzichten heeft u snel een goede kijk op welk project, welke klant of welke dienst er nog ingepland moet worden en welk personeelslid er nog vrij is. dienstrooster En u hoeft klant- of projectgegevens altijd maar 1 keer in te voeren. Ook wordt er voor gezorgd dat u nooit meer personeelsleden dubbel in kunt plannen of dat u verkeerde tijden of diensten aan een project of klant koppelt. Kortom, u bespaart enorm veel tijd en geld door uw personeelsplanning te automatiseren met MyPlanner.

personeelsrooster

MyPlanner project demo video op YouTube

MyPlanner rooster concept demo video op YouTube